01 juni 2012

patroontester Heidi & Finn

De mevrouw achter de populaire Heidi & Finn patronen is druk bezig met het ontwikkelen van een nieuw jasjespatroon, en zocht mensen die het patroon wilden uittesten. Alfonsiene was er als de kippen bij om zich kandidaat te stellen en... driewerf hoera!! Ik was erbij! Ik mocht maat 4T maken en daarna mijn strenge commentaar (die helemaal niet streng was) doorzenden, met bijhorende foto's.

Hierbij, tataratataaaaa!!... In preview, het nog te verschijnen Heidi & Finn patroon:


De stof die ik koos vind ik eigenlijk meer een jongensstofje, maar ik moest Sientjes maat maken, dus Fonske zal nog wat moeten wachten.


Het colletje bovenaan heeft twee knopen, vintage knopen in dit geval. De rits zit niet in het midden, maar opzij (niet zo duidelijk op de foto) en wordt overlapt door een brede bies.


De mouwen zijn duidelijk te lang, dat heb ik ook in mijn commentaar gezet. De col kan ook open gedragen worden.


Het jasje is volledig gevoerd, maar het geel is in het echt wel veel feller dan op de foto.


De col dus.


De rits.

Mits een paar kleine aanpassingen vind ik het wel een leuk modelletje. Hou alvast hun etsy-shop in het oog!

13 opmerkingen:

  1. Mo zeg, jij kan toch al goed naaien zeg!!! Toffe stof ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh zo schoon ... Hopelijk zal het ook in grotere maten ter beschikking zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel knap & leuk dat je mocht uitproberen!
    k ga t zeker in t oog houden!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, heel schoon! Ook in heel leuk in dat stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof! En fijn dat je mocht testen. 't Is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk! En tof dat je mocht testen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel tof patroon! Ik zit al klaar om het te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt mijn give away gewonnen, maat!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben jaloers dat je mocht testen! Ik heb het patroon vanmorgen net in mijn etsy mandje gestopt (om niet te vergeten...). Ik denk dat het er tegen de herfst ook wel komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, schitterend patroone en wow uitvoering! Je hebt mij overtuigd van het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen